Blog

Creat pentru Creație – un proiect Tempini

Anul acesta, Tempini sărbătorește 100 de ani de activitate neincetată, incărcați de energie și forță creatoare, îmbrăcați in rafinament și pavați cu artă. Fiecare Placă ce a construit ascensiunea până aici a fost așezată de oameni inzestrați cu pasiune, viziune și plini de inspirație, care au împărtășit aceleași principii și valori, in care Echipa Tempini crede și după care se ghidează.

Astfel, pe tot parcursul anului, Tempini a dedicat fiecărei valori, 2 luni de poveste, prin campanii și acțiuni specifice, celebrând, pe rând, cele 6 tematici care definesc și intăresc personalitatea și unicitatea brandului: MOȘTENIRE, avangARTĂ, CREAȚIE, DEVOTAMENT, RAFINAMENT și PROMISIUNE.

Pentru Tempini, frumosul este un stil de viață, ce poate lua forma clădirilor inalte, spațiilor discrete, accentelor decorative sau a oamenilor ce au de spus o poveste. Astfel, dacă tematica moștenire – a făcut o incursiune in anul 1921, suprinzând momentele când luau formă primele plăci ceramice artizanale, următoarele 5 teme au sărbătorit prezentul și oamenii de care Tempini se inconjoară: avangARTA le-a fost dedicată designerilor colaboratori Tempini, devotamentul a aduș in față intreaga Echipă Tempiniiar rafinamentulspune povestea marilor designeri italieni, care au dat naștere colecțiilor celebre de plăci ceramice, lăsând promisiunea ca pe o mărturie de inovație, sinceritate și respect, pentru următoarele generații de clienți și colaboratori ce vor trece pragul Casei Tempini.

Cât despre CREAȚIE – dincolo de a fi unul dintre cei mai importanți piloni ce stau la baza artei pe care Tempini o poartă in lume, tematica s-a transformat și intr-un bun prilej de a promova designerii, decoratorii și arhitecții aflați la inceput de drum, pentru care fiecare spațiu devine o planșă de inspirație.

”Cercul oamenilor creați pentru CREAȚIE” s-a desfășurat pe paginile de socializare Tempini și a presupus selecția a 10 artiști, proaspăt absolvenți sau cu maxim 3 ani experiență in domeniu, care s-au intrecut prin portofolii, pentru marele premiu de 1000 Euro și posibilitatea de a amenaja interiorul băii unuia dintre fanii Tempini (ales prin tragere la sorți, in cadrul aceleiași campanii), cu materiale in valoare de 2500 Euro.

Perechea de căștigători a fost formată din Andrei Vasilescu – câștigător #Giveaway și Mihaela Dumitru, Designer de interior și Arhitect ales pentru amenajarea proiectului de baie și fondator LINE. Arhitectura&Design.

În alegerea designerului colaborator, Andrei Vasilescu, împreună cu soția sa, a selectat acele valori care să corepsundă stilului de design abordat in intreaga locuință, cei doi aflându-se deja in plin proces de amenajare.

Răsfoind portofoliile celor 10 Designeri, randările Mihaelei Dumitru au fuzionat cel mai bine cu ceea ce își doresc: culori simple și serioase, îmbinare armonioasă intre clasic și modern, alegeri eterogene care să creeze poveste îmbrăcată in formă.

Colaborarea dintre cei doi a fost naturală și a conturat, de la o săptămâna la alta, fiecare idee, cerință sau dorință. Provocarea, insă, a fost transformarea unui spațiu de 7,2 mp intr-un loc adaptabil pentru materialele Tempini și accesibil pentru doi adulți și un copii. Și de această dată, designerul Mihaela Dumitru a găsit soluțiile și proporțiile ideale: obiecte sanitare suspendate pe blat, rafturi și dulapuri incorporate in perete și plăci ceramice din colecțtia Exalt /Cerim by Florim Ceramiche, al cărui efect de marmură conferă deschidere și luminozitate băii.

Baia se află in plin proces de amenajare și mai avem puțin până să ne fie dezvăluit turul noului spațiu, dar, până atunci, putem descoperi curioși tonurile de eleganță și stil împreună cu inovația unor detalii ce au reușit să transforme complexitatea in simplitate, prin ambientările realizate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *